automasion.png
٠۶
مهر
ادامه مطلب

اتوماسیون اداری

شما به عنوان یک مدیر، علاقه‌مندید که بتوانید سرعت انجام کارهای جاری و روزمره‌ را در سازمانتان بالا ببرید. اما واقعیت این است که معمولا زمان زیادی صرف انجام مکاتبات و رسیدگی به درخواست‌ها و نامه‌ها می‌شود.

تحقیقات گروه WFMC (تحقیقات انجمن مدیریت جریان کار - ۲۰۰۶) نشان می‌دهد سازمان‌ها و شرکت‌های سنتی عملا تنها از ۳۰٪ زمانی که صرف فرایند‌هایشان کرده‌اند، ارزش افزوده دریافت می‌کنند و از ۷۰٪ باقیمانده غیر از اتلاف وقت و هزینه چیزی عایدشان نمی‌شود.

ادامه مطلب
main-illus2.jpg
٠۶
مهر
ادامه مطلب

سیستم پرداخت در محل (COD)

سرویس پرداخت در محل (COD) عبارت است از پرداخت وجه کالای خریداری‌شده اینترنتی به مأمور پست در هنگام تحویل کالا. این روش دریافت وجه عمدتاً برای تأمین‌کنندگان کالاهای فیزیکی و مشتریانی که تمایل به پرداخت آنلاین (قبل از تحویل کالا ندارند) استفاده می‌شود. واسط تحویل کالا می‌تواند شرکت پست یا سیستم توزیع همان شرکت ارائه‌کننده خدمات پرداخت در محل باشد.

ادامه مطلب
applicationdevep.png
٠۶
مهر
ادامه مطلب

نرم افزار تحت وب

نرم افزارهای تحت وب ، نرم افزارهایی هستند که بر روی بستر اینترنت یا اینترانت عرضه می شوند ، به عبارت دیگر نرم افزارهای تحت وب بر روی یک شبکه اطلاعاتی اجرا می شوند .این خصوصیت منجر به یکی از ویژگی های برتر نرم افزارهای تحت وب می شود : گستردگی. در واقع گستره اجرای نرم افزار با گستره شبکه یکی می شود. یعنی تا هرجایی که شبکه شما بزرگ شد ، نرم افزار شما نیز در دسترس قرارخواهد گرفت. در واقع مفهوم گستردگی را در نرم افزارهای تحت وب ، می توان با دسترسی پذیری  نیز معادل قرار داد.

ادامه مطلب
rest-api.png
٠۶
مهر
ادامه مطلب

وب سرویس

وب سرویس ها برنامه (قطعه کد) هایی هستند که تحت وب قابل دسترسی اند و از طریق پروتکل های استانداردی مانند Http به انتقال و مبادله دیتا با سایر برنامه های کاربردی می پردازند. اساس کار وب سرویس (Web Service) ها بر پایه دریافت و تولید پیغام بنیان گذاری شده است. بدین معنی که آنها منتظر می مانند که کلاینت ها به آنها وصل شده و بنا به درخواست کلاینت ها به آن ها پاسخ می دهند .

ادامه مطلب
modular-design.jpg
٠۶
مهر
ادامه مطلب

نرم افزار ها با طراحی ماژولار

به طور کلی میتوان گفت نرم افزار های ماژولار به نرم افزار هایی گفته میشود که از یک هسته قدرتمند در مرکز که کار کنترل و نظارت را بر عهده دارد، و یک سری بخش های مختلف با کارها و وظایف متنوع  که ارتباط تنگا تنگی با هسته دارند تشکیل شده. یکی از مزایای برجسته این نوع طراحی قابلیت توسعه پذیری بسیار راحت آن است به طوریکه میتوان به صورت نامحدود بخش ها (ماژول هایی) به آن اضافه کرد.

ادامه مطلب
cms.png
٠۶
مهر
ادامه مطلب

سیستم مدیریت محتوای

سیستم مدیریت محتوا یا  Content Management system  یک برنامه نرم افزاری روی سرور هستند و به مدیر سایت اجازه می دهند تا محتوای سایت را بدون نیاز به طراحی دوباره تغییر دهد. در واقع طراح اولیه سایت یک بار سیستم CMS را طراحی می کند و تعدادی قالب آماده برای صفحات طراحی کرده و آن را روی سایت شما نصب می کند، و شما به راحتی می توانید صفحات دیگری را به آن اضافه یا صفحات موجود را ویرایش کنید.

ادامه مطلب
az-event-source.web-design_.-logo_.jpg
٢١
اسفند
ادامه مطلب

طراحی وب سایت

طراحی صفحات و سایتهای اینترنتی و فواید این سایتها

یک سایت می تواند نقش یک بروشور تبلیغاتی را برای شما بازی کند حتی با امکاناتی بسیار بیشتر از یک بروشور ساده. شما با استفاده از یک سایت اینترنتی می توانید به راحتی محصولات خود را به بازدید کنندگان خود معرفی کنید، آنها را از آخرین تغییرات مطلع کنید، اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار دهید و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع آوری کنید. حتی می توان با ایجاد یک انجمن گفتگو در سایت به سایرین اجازه داد نظرات خود را اعلام کنند و به نظرات دیگران پاسخ دهند...

ادامه مطلب
2.jpg
٢٢
فروردین
ادامه مطلب

برندینگ تحت وب چیست؟

برندینگ تحت وب چیست؟

برندینگ تحت وب ۲ بعد اصلی دارد:
بعد اول مدیریت:برندینگ تحت وب نیاز به مدیریتی برای ترسیم جایگاه برند در مدت طولانی دارد. این همان چیزی است که بازاریابی یا مدیریت برند سازمان بر ان تسلط کافی دارد.زیرا از برنامه‌های بازاریابی سازمان مطلع هستند و یا با مفاهیم بازاریابی آشنا می باشند...
 

ادامه مطلب
da672afbc96c5a50f37285f45746d823.jpg
٢٢
فروردین
ادامه مطلب

هاستینگ و ثبت دامنه

فضا و اطلاعات سایت شما باید بر روی یکی از کامپیوترهای میزبان متصل به اینترنت قرار گیرد تا دیگران بتوانند در هر لحظه از شبانه روز به آن دسترسی داشته باشند. در حقیقت میزبان یا Host ، تمام یا بخشی کوچک از فضای یک کامپیوتر همیشه متصل به اینترنت است که به مرورگرها این امکان را می‌دهد که با تایپ دامنه شما در بخش مرورگر خود ، بتوانند به صفحات وب سایت شما دسترسی پیدا کنند و یا برنامه ای خاص را برای ایجاد آن صفحات اجرا کنند...

ادامه مطلب